niedziela, 1 stycznia 2023

STYCZEŃ - Tematy kompleksowe, wiersz i piosenka

 TEMATY KOMPLEKSOWE NA STYCZEŃ

  1. Płynie czas
  2. Młodsi i starsi
  3. Sport to zdrowie
  4. Dbam o zdrowie

 

Babcia i dziadek – piosenka 

 


1. Kto się zna na komputerze? Babcia i dziadek!

   Świetnie jeździ na rowerze/ Babcia i dziadek!

   Kto wciąż pizze ze mną piecze? Babcia i dziadek!

   I kto wszystko wie o świecie? Babcia i dziadek!



Ref: Z kim najchętniej spędzam czas,

      bo na wszystkim świetnie się zna?

      Kto zabierze mnie do kina, na basenie uczy pływać?

      Zawsze chętnie mnie wysłucha.

      Szepnie: "Kocham cię" do ucha.

      I przygarnie mocno tak, że piękny staje się świat.



2. Kto z przedszkola mnie odbierze? Babcia i dziadek!

    I na spacer mnie zabierze? Babcia i dziadek!

    Kto przytuli i pocieszy? Babcia i dziadek!

    Przyjacielem jest najlepszym? Babcia i dziadek!


 

Dla babci i dziadka – wiersz

 


Kiedy się budzę w środku nocy lub nie potrafię wiązać kapci,

to nie obejdzie się bez pomocy kochanej babci.

A kiedy kłopot jakiś mam, gdy trudna jest zagadka,

o pomoc proszę mówię wam, mojego dziadka.

Bo dziadek i babcia zawsze mają dla nas czas,

bo babcia i dziadek kochają nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tematy kompleksowe - luty

  TEMATY KOMPLEKSOWE – LUTY WIELKA WYPRAWA NASZ PODRÓŻE MALI ODKRYWCY                                      TAJEMNICE ŚWIATA   ,,...